12 Temmuz 2011 Salı

Dondurmam Amerikan Sakızı

Büyükada'ya ayak basar basmaz iskeleden çıktığım gibi sıcaktan biraz da bayılmış olarak sıra sıra dizilmiş kafelerin önünde buldum kendimi. Belki sıcaklık bahaneydi. Buradan geçerken içinizdeki dondurma canavarının uyanmaması mümkün değil hele ki garip garip çeşitleri görünce. Bu sefer farklı bir yer olsun biraz da daha fazla yürümeden sonuca ulaşayım diye ilk cafeye dalıverdim. İtalyan esintili Mio Amore. Çeşitleri görünce hangisi olsun diye şaşırıyorsunuz. "O da olsun o da o da..." diye kendinizi bir tercihler fırtınasında buluyorsunuz. Benim favorim Amerikan sakızlı olan. Tipitip, şıpsevdi sakızlarına çalan tadıyla beni çocukluğuma götürüyor. İlk kez tattığımda bu dondurmaysa daha önce yediklerim neydi acaba demekten alamadım kendimi. Lezzeti kadar sunumu da oldukça ciks. Süs eşyası muamelesi yapıp seyretmekten bir süre yiyemeyebilirsiniz.

1 yorum:

  1. başarılar dilerim


    benim bloguma gelme senin gelmene degecek kadar güzel yazılarım yok

    YanıtlaSil

Not: Yalnızca bu blogun üyesi yorum gönderebilir.